مدل لباس بچگانه 2013 و 2014 دولچه و گابانا
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 7raindrops و آدرس 7raindrops.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برند دولچه و گابانا (Dolce & Gabbana) یا دی اند جی (D & G) یک مزون فشن لوکس ایتالیایی است که توسط طراحان ایتالیایی یعنی دومنیکو دولچه و استفانو گابانا تأسیس شد. این دو نفر در سال 1980 در میلان با هم آشنا شدند و برای یک مزون کار می کردند. در سال 1982 آنها یک استودیوی مشاوره طراحی تأسیس کردند و نام آن را "Dolce & Gabbana” گذاشتند. آنها اولین کلکسیون زنانه خود را در سال 1985 در میلان ارائه نمودند و یک سال بعد فروشگاه خود را به روی عموم باز کردند.

دو سال بعد آنها خط تولید کشباف را شروع کردند و در سال 1989 لباس زیر و مایو طراحی کردند. دولچه و گابانا محصولات خود را به ژاپن و کشورهای دیگری همچون آمریکا صادر کردند و در آنجا اولین فشن شوی خود را برگزار کردند. در سال 1992، یعنی همان سالی که اولین کلکسیون مردانه خود را ارائه نمودند، اولین ادکلن دولچه و گابانا را هم رونمایی کردند. آنها در سال 1996 یک جایزه اسکار برای بهترین ادکلن مردانه برنده شدند.

در اواخر دهه نود فروش آنها حدود 500 میلیون دلار بود و فقط در سال 2003 درآمد آنها به 633.2 میلیون دلار رسیده بود. در زیر کلکسیون لباس های دخترانه و پسرانه این برند را که برای پائیز 2013 و بهار 2014 طراحی کرده اند مشاهده می نمایید.








































نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, ] [ 16:36 ] [ باران ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 268
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1